torsdag 20 mars 2008

rea

PÅ karlsson i går var det rea.
Halva reapriset på vissa kläder 0ch skor.

LaCoste.
med en liten krokodil på.
En mycket DYR liten krokodil.

Jag trodde Jacob skojade med mig när han tog fram en liten piketröja i Viggs storlek och sa att den kostade 650kr!
Jag skrattade och tyckte han var otroligt rolig och upprepade vad han sa!
men han såg mest ut som han tyckte jag var dryg som stod och skrattade och ropade ut att den kostade 650 kr!

Nog för att tröjan var snygg det var den men hur kul skulle han tycka det vara att ha en sån tröja... när jag inte skulle våga låta honom röra sig i den.
Tänk om han skulle smutsa ner den eller förstöra den...

Jag gick där och funderade hur detta kunde komma sig.
Karlssons, ett lågprisvaruhus.?!
Jag gick omkring där och tittade på prislappar, och trodde inte mina ögon!
VIlka priser!

När började karlssons sälja märkeskläder till såna priser?!
VIlka märkesnördar hittar till Karlssons?

Det visade sig sen att de köpt upp ett lager, det kunde vara vattenskadat.
Jacob gick som på moln och han såg ut som Joakim von Anka med dollartecken iögonen.
Helt plötsligt tyckte han att allt var svinbilligt!
tröjan för 1200 kostade BARA 600 nu!
Det är ju fantastiskt billigt?!
Not!
tycker jag dådå!

Men det var en hel del snygga kläder och skor!
Skitsnygga skor!
halva priset i danska kronor!

Tips på aktivitet på påsklovet!?
Jag har lovat Luis att åka dit med honom också...

Inga kommentarer: