onsdag 12 mars 2008

jacob är hemma igen!

Nu har han bestämt sig för att bo hemma hos mamma igen på heltid!

Det tycker jag helt egoistiskt är skönt!
Jag mår bra när jag har mina barn nära.

Men jag har inte på något vis motarbetat hans försök att bo hos pappa.
Jag tycker att det är jättetråkigt att det inte funkade.
Det är trist som tusan för de är så lika.
De skulle kunna ha så himla skoj och få en otroligt nära gemenskap.

Men det var nog lite försent.
jacob har ju hela sin sociala värld här i krokarna.
det är svårt att vara i äldre tonåren och flytta ifrån kompisarna.

2 kommentarer:

Miralin sa...

Ibland kan man ju vara för lika för lika att kunna bo ihop också... skönt för dig att få ha honom hemma ett tag till i alla fall. :-)

Anonym sa...

Jag håller med om att det känns bäst att ha barnen omkring sig...även om de sitter i sina rum och man inte ser de..så finns de där...Man vet det...