söndag 23 mars 2008

knöligt

ibland får jag knölar på kroppen.

Just nu är jag i sån fas.
Det blir knölar stora som ägg som inte sitter fast i kroppen utan mer i skinnet.
Sen kan de ändra färg.som ett blåmärke..
Och de är jätteömma, inatt har haft svårt att sova för att jag inte kan ligga på knölarna.

Värst var det för 11 år sen sommaren som jag träffade Adde.
Gud så jag såg ut.

Beställer jag tid hos doktorn har jag ingenting förståss.
Nu har jag en på fotankeln, en på smalbenet, en på ovanför rumpan och en på ögonbrynet.

Jag fattar inte vad det kan vara.
jag tror ju på en gång att det är cancer eller något annat roligt..

2 kommentarer:

Olle sa...

Du kommer nog få höra att det är åldersförändringar....de fick jag höra iaf... *suck*

LoWa sa...

Fy vad konstigt... Tänkte på typ körtlar men liksom på ögonbrynet) Nä.