söndag 23 mars 2008

Är jag blåst eller har jag blivit blåst

Jag är med fejjan inte särskilt aktiv.

jag spelar något spel och gillar frågesporteran mycket.
jag ogillar alla dessa utskick man får hela tiden, perversa bilder, sjuka videoklipp och hjärtegulliga kort med hälsningar som är sååå söta och personliga... för de är ju bara skickade till mig!
eller...

men så får jag massor av såna där konstiga utskick att jag ska klicka på forward så ser jag vem som är kär i mig eller vem som är mest inne på min sida.
Jag tror inte jag överdriver om jag fåt såna utskick ien månads tid.
Igår fick jag av Cissi och etersom jag aldrig fått något av henne tidigare så tänkte jag att nu eller aldrig. Nu ska jag prova.

inte hände det något!inte ett jota!
ingen är kär i mig eller ås är ingen inne på min sida och spanar.

Eller så är jag rålurad. nån har koll på vilka som är de där nyfikna enna som vill kolla.. vem är inne och kolla på min sida då...
finns det nån som är kär i mig månntro?

Jag hade ju hoppats på att det åtminstone kom en skoj bild typ en grotesk apa som lipar och skriker så man hoppar högt i stolen.

eller så har jag klickat på fel ställe och kommer aldrig få veta om det är nån som är kär imig eller om det är nån som har järnkoll på mig.

3 kommentarer:

Cissibitar sa...

Ja men så jäkla konstigt. Jag hade fått en sådan där länk av någon och skulle försöka få fram vad det betydde och vips hade jag skickat till iväg och jag vet inte ens vad det är. Jag tycker de ska lägga ner fejjan, once and for all.

LoWa sa...

Jag fattar inte heller hur det funkar o till vilken nytta. Sprida virus förmodligen. Blogg är så mycket roligare och vettigare. Jag har oxå tröttnat på facebook.

Miralin sa...

Jag avregistrerade mig därifrån för ett tag sen - det känns faktiskt ganska befriande...