måndag 17 mars 2008

Apocalypto


Att titta på film går i vågor hos oss.
och just nu är vi i en topp.
Igår tittade vi på Apocalypto.
Mel Gibson hade varit med och rört i grytorna...

Huuuu, vilken blodig film!
Det var en sån film så vi satt på ehlspänn utifall småttungarna skulle komma ner måste vi slänga oss på tv och stänga av eller kasta en filt över eller något radikalt.
Dett var inte för barnaögon eller mammögon heller för den delen.

Vackra människor!
Jag ahr alltid fascinerats av urbefolkningar.
De är så vackra och intressanta!
Coolt med tatueringar och inoperarade prylar i skinnet.
på dem alltså!
skulle inte tycka om det så mycket om Adde kom ehlt tatuerad i nyllet och hade kvistar i näsan och gamla sopor inoperade lita varstans i kroppen.
Sen skulle jag inte vilja att männen i min omgivning sprang omkring med höftskynke och en rullad korv mellan skinkorna.

Nej det var en brutal film.
och jag ska inte se den igen!
Slutet var i bästa Hollywoodanda!

Tack och Lov! annars hade jag nog fått lov att börja gå i terapi efter filmen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

har sett den totalt värdelös i min mening, det enda dom gjorde va att springa i skogen hela filmen o slå ihjäl varandra. nä tacka vet ja komedier. mvh maria

Anonym sa...

Jag tycket också den var bra!!! Och ett mycket bra slut.

Brassen