torsdag 13 mars 2008

bilder

Åh, jag lyckades idag komma in på vår gammelhäck till dator.

Det är på den vi har vår outlook, mailen som många mailar till och vi har adresser i.

men den är seg!

Då menar jag seg.

Det går så långsamt så tvätt i 90 grader hinner bli ren och hängas upp och torka innan en sida laddats ner.


Jag måste ha en ny dator!!!


nog om detta!

monica hade mailat mig en sida som hon har alla bilderna från festen nerladdade.

De vill man ju se!


Så jag provade först gammelhäck datorn men det kunde jag glömma om jag vill sova inatt också.


Testar här nere på inte likagamlahäck datorn.

Men tame tusan när man kommer till en bild där någon står och klipper sönder sina nylonstrumpor som sitter på kommer upp, så är det tvärkört sen.

Det blir inga fler bilder.

Det blir en helmassa små fyrkankter med ett rött kryss i.

Varför?

är det chocken av att visa dessa "snygg" ben?

Tänk om det kommer fler sån bilder?

Det är bäst att vi dissar fler bilder från denna sida...

Kan hela internetet tänk så?


MONICA!

jag vill se fler bilder man blir ju lite orolig vad mer du har tagit kort på menar jag.

me nhur får jag upp dem?

Inga kommentarer: