torsdag 20 mars 2008

rent hus

mycket förstår jag men inte allt och absolut inte detta.

När vi skulle köpa nya fösnter till huset så kikade vi överallt efter fönster och priser.

Det finns fönster som inte behöver tvättas!
Det låter ju fantastiskt!

Nu ska vi köpa grejer till den nya toaletten så vi tittar över allt efter toaletter och priser.

Det finns toaletter som är smustavstötande!
Det är ju fantastiskt!

Sen går vi och småsneglar på nya grejer till köket.

Asså det finns ssjälvavfrostande frysar!
Det är ju fantastidskt!

Det finns spisar som är självrengörande!
Det är ju fantastiskt!

Asså vi kommer få så mycket tid över för att allt sköter sig självt!

men hallå!
vart tar smusten, skiten vägen?

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hallojs!

Hoppas ni inte tog illa upp idag... det var super stressigt just precis när ni kom in! sorry för när jag vände mig om så var ni borta... hade en speciell kund som kräver mkt.
kände mig dum o snorkig, men menade inget illa ialf.

Gla påsk hälsa... / Linda

Vickiehickietorian sa...

ingen fara! vi såg att du hade kund.
vi skulle bara kika hur du hade fått det. Det var ju super fräscht! och stort! härligt!!
Glad Påsk på er!

Miralin sa...

Ja det skulle jag också vilja veta, vad händer med skiten? Käkar spisen upp den eller levereras sakerna med en inbygd liten hustomte?

Olle sa...

Skiten försvinner ner i ett hål i marken och sen ploppar det upp här hemma hos mig....verkar det som iaf. :P

Kan rekommendera att köpa Elitfönster hos Ransta Snickeri! Bra pris och duktiga hantverkare! Vi är nöjda!

LoWa sa...

Vart skiten tar vägen vet jag inte, men även pengarna lär försvinna om man ska ha självrengörande hightecprylar... Tyvärr. Pay eller putsa.