onsdag 26 mars 2008

fast

lillbilen har pajjat.

den är hos bildoktorn.
Jag skulle åka och jobba och den dog mitt i körningen.
Mysko.

Jag hoppas vi får tillbaka den... igår.
vi är i stort behov av 2 bilar.
adde ska till jobbet jag ska sköta hem och hus, hämta barn och handla och sen ska jag även jobba..

Kankse hoppas jag på att den är död.
kankse kan jag få en liten fräsch liten sportbil typ porsche eller så. som jag kan åka och hndla lite smått i...
kliva ur bilen i kortkort kjol med svinhöga klackar på pumpsen och exponera mina välsvarvade, orakade ben, kliva ur med benen lite lutade åt vänster, alla ska komma fram och fråga om de får hjälpa mig att tanka bilen för jag ser inte ut som att jag vet hur man tankar bilar...

ehmm något blev fel där?
verkligeheten, jag är fast iute på vischan med orakade ben!

Inga kommentarer: