onsdag 12 september 2007

Kvarleva

Mitt käkben är en kvarleva från dinosaurietiden.
Mitt käkben har antagit en t-rex neder käke.
Det går inte att komma åt den j-vla nerven!
Nu blir det käkkirurgen. Helt otroligt!

Men en massa bedövning tog återigen munnen och tungan i besittning, skogholmslimpan låg där inne och tog plats denna vecka också.
Bedövningen är total!
Efter jag var hos tndl åkte jag till jysk för att köpa gardintyg.
Jag gick omkring där och kkände och klämde på tyger och försökte minnas färgställningen på tapeterna i salen.

Helt plötsligt är det något som börjar killa mig på halsen.
hua, det går en rysning genom mig och jag sträcker dit handen och förväntar mig en fästing eller något annat krypäckel.
Men det var något annat äckel...
Det var mitt eget dreggel!
Jag känner inte att jag dreglar.
inte förrän det når ner på halsen...

Jävligt fräsch brud!

1 kommentar:

Anonym sa...

Men fy va jobbigt :(