fredag 28 september 2007

skägg

är modernt.

När jag var ung och vacker då var skägg omodernt.
Jag tror visst att jag är ung och vacker fortfarande...

Jag blir nästan full i garv när jag ser unga pojkspolingar med helskägg.
Har liksom inte tagit till mig skäggmodet.

Jag vet att killar i 17-19 års åldern skulle smälla av av lycka för ett par grova polisonger.

Det är för mig en gåta...

Nej tacka vet jag lena, mjuka skinniga kinder.
Såna där skinniga som bara har skinn, inget fett under...
Och en överläpp som man ser amorbågen på.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Håller med!
Den enda jag vet som passar i skägg är min farfar, annars går det helt bort!

dentatuerademamman.com sa...

Jag gillade verkligen INTE skägg, men så förförde Jocke mig med sin personlighet och nu är jag gift med en snubbe som har skägg ner till sin navel!
Jag har vant mig
Tänk om han är skitful om han rakar sig!