tisdag 18 september 2007

Lördag

Jag är så spänd inför lördag!
Det ska bli så spännande!

Jag ska för första gången i mitt liv få träffa min biologiska farmor.
Något jag har längtat och sett framemot länge!

Jag vet inte hur gammal jag var när jag fick veta att jag hade en till farmor.
Men efter det har jag fantiserat både det en andra om vem hon var, hur hon såg ut och varför hon varit tvungen att adoptera bort sin son.
Ojoj, hon har nog varit allt från hemlig prinsessa till en prostituerad...
Fast mest prinsessa. och jag är äldst utav mig och min lilla syster så när hon väl fick veta att vi fanns så ärvde jag titeln och hennes fantastiska ljuvlighet!

Sen visste vi hennes flicknamn vilket är samma som en kändis från det landet som hon är ifrån...
Javisst då var jag ju i princip redan kändis jag med!

Pappa fick kontakt med henne för en ca 10 år sedan.
Jag har sedan dess velat träffa henne men omständigheter har gjort att det knakse inte funkat så bra...
Men nu på lördag!!!
Jag är ju så glad och lycklig och pirrig för detta och det liksom sprudlar av nyfikenhet!
Så säger min plastmor att hon (farmor) är så orolig över lördag och känner sig som det svart fåret.
PANG.
Det har inte funnits i min värld! Vilken tur att jag fick höra det!
jag som kan vara lite impulsiv och spontan.

Gud det är väl klart! att hon kanske känner så.
Tack och lov nu vet jag det så jag tar det lite lugnare!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Oj vad spännande! Tänk att träffa sin biologiska farmor efter så många år, ska hålla tummarna för ett lyckat möte. Hoppas du berättar hur det var sen... :-)

Anonym sa...

Ja det ska bli jätteskoj att ni äntligen ska träffas; hon är så jätte rar och go :)

Cissibitar sa...

Galet spännande ju! Lycka till.
Kläm och pok