torsdag 20 september 2007

kändistätt

På Cirkus igår.
Vi gick in och satte oss på våra platser.

Vi satte oss och började gapa...
Större fågelholkar har nog sällan skådats.
våra sittplatser är mitt i smeten.
Precis framför mig sitter Arne Hegerfors med fru, Henrik S Järrel, Johan Hedenberg med sällskap.
Vi sitter bredvid Erik Lallerstedt med respektive.
Bakom mig sitter Pekka Heino med kille och sitter och kommenterar allt.
Så jag satt och tjuvlyssnade.

Namnen som vi kom ihåg ocj kom på direkt efter var:
Ulf Brunnberg m. fru, meg Westergren m. make, Ewa Roos m make, Kim Andersson m. make,Magnus Uggla, Ber-åke Varg, Renee mirro, Berit Bom, berit Karlberg, Gösta Krants, Lars Amble, Leif Ahrle, Laila Westerlund, jorven, Stefan grundin, Johan Rheborg, Gunver Bergkvist.
Vi bordet bredvid oss satt Peter magnusson ochWille Crafford.
Alltså vi sitter mitt ibland dem?!
Vi satt bara och väntade på att någon skulle komma och säga till oss att vi måste flytta på oss. undra vad i hela världen gör där...
men ingen kom och vi satt där... och lyssnade oc htittade med förundrade miner med munnar halvöppna.

Tänk att jag satt där på teatern och irriterade mig på det kala lilla huvvudet framför mig som var ivägen. Tänk att jag suttit och funderat på om jag skulle klappa den lilla flinten och säaga till Arne Hgerfors kan du hålla ner huvvet lite så att jag ser bättre?

Jag blev lite bubblig i magen och funderade om jag skulle släppa ut en pysare...då skull jag kunna skryta med att Arne Hegerfors och Henrik S Järrel, Pekka Heino har luktat på min fis!

ahahhah

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det är till att röra sig bland kändisar hör jag :) Ja inte många som fått sin fis luktad på av Arne Hägerfors inte *asg*

Anonym sa...

Kan inte stava till namnet men du fattar väl ändå:P kanske ska vara hegerfors???????

Anonym sa...

Hahaha...lite sjuk är du nog..;)

Sampypampy.