söndag 30 september 2007

Olika

HohohO!

Lars har lagt ut en bild på facebook som jag var tvungen att sno...
Den är sååå kul!
Snacka om att jag och Erik har olika smak på vad som är kul och vad som inte är kul...







Asså jag skrattar så mina ögon har försvunnit in i ett lager av rynkor och hud och min näsa... kolla in, där syns det verkligen att jag har näsmellanväggen hänger ner under näsvingarna.
Kul verkar jag ha det i allafall..

Men Erik ser rätt besvärad ut..
Det jag tänker äro...

Vad har jag gjort nu då?
Jag hinner ju göra så mycket så fort så jag hinner inte alltid fatta att jag gjort bort mig...

Eller så är han helt fascinerad av att ögonen krullar ihop sig till små förtorkade russin och han undrar nog om de kommer trilla tillbaka igen i sina hålor...

Ojoj

Inga kommentarer: