söndag 30 september 2007

Riv och slit

idag ska här rivas och slitas!
Väggar ska väck och tak ska spikas på nytt..
En toa på övervåningen ska det bli.
Gissa om det ska bli skönt att ha 2 toor.
Vi är för tillfället 6 personer i huset och en till på väg.
På 1 toa!
Tror ni att det kan bli kö?
Tror ni att det är många pojkkönade som får stå ute med snoppen i regn/snö/sol?
Jag ser verkligen framemot att slippa pissepottan snusket här uppe på natten!
Ännu mer att slippa se äckelpottan på morgonen med sitt gulbtuna innehåll!

Sen måste jag bara inse att den kommer inte bli klar idag...

2 kommentarer:

Anonym sa...

hehe va underbart du skriver!
Jag ser verkligen allt framför mig *Skrattar*
Tack för att jag fick mig ett gott skratt såhär mitt på dagen, det värmer :))
och ja är precis som dig, vill att allt ska bli klart diiiiirekt!

Anonym sa...

Hm ... en till påväg??? Är den liten eller stor alltså tillökningen haha