lördag 22 september 2007

idiotjag

jag har en viss förmåga att göra mig lustig på andras bekostnad och skoja ner andra.
Det är en riktigt dålig egenskap.

fast jag tror alltid att alla ska förstå att det görs med en stor portion humor och värme.
och att jag gör så med såna som jag tycker om, såna som jag tror vet det.
på något vis tror jag att de vet att de betyder så mycket för mig så de kan inte uppfatta det fel.
att jag aldrig skulle vilja att de blir sårade av mig.

Så jag blir så ledsen när någon känner sig sårad av min bryska behandling som egentligen inte alls betyder det som det inte ibland kan uppfattas.

nu ska jag försöka bättra mig och aldrig göra så igen
men det kan vara svårt att lära en gammal hund sitta.
så förlåt på förhand om jag råkar göra det igen.
Jag vill inte att någon ska bli sur och arg på mig som jag tycker om

2 kommentarer:

Cissibitar sa...

Vems ömma tå har blivit betrampad? Be personen ringa mig så ska jag dela ut en liten amatörmässig psykoligisk utläggning. Det har blivit min nya grej...
Pok

Anonym sa...

psykoligisk eller inte så kan man faktiskt bli stött om man vill...