fredag 21 september 2007

sluta aldrig förvånas







Tidigt denna morgon vaknar jag till när jag hör att Vigg är på väg ur sängen.

Vet och bävar för hur trångt det kommer bli i vår säng.

Ligger still och lyssnar, hoppas han inte orkar utan somnar om igen!

Nej då, jag hör de vanliga ljuden då han klättrar ner och tasssar in till oss...

jag tjuvkikar upp på honom och ser...


Vigg i en fleece mössa, modell bula a la 90 tal

på väg till vår säng?!


som den ovan fast inkamönstrad, ja hmmm say no more...


3 kommentarer:

Anonym sa...

Söta Vigg :) Har ni kallt inne eller???????

Anonym sa...

En såndär hade jag när jag var i 10-års åldern, vilket borde ha varit i början av 90-talet. Blir lite nostalgisk, men jag tror inte jag tänker leta i gamla lådor alltför mycket för att hitta den igen. ;-)

Anonym sa...

Hur har ni det med elementen?? Våran dotter sover med tjockt täcke + strumpor + 2(TVÅ!!)fleecefiltar. puh. Allt i ren protest för att jag inte tycker att elementen behöver slås på riktigt än på övervåningen... /LottaW (LindaH:s granne)