måndag 24 september 2007

mer kändis

Asså denna vecka har varit kändisspäckad för min del...

Jag som inte ens är särskilt impad av begreppet kändis.
Som i onsdags när jag satt mittibland "alla" kändisar i Sverige.
Det skulle inte falla mig in att ta kort eller be om autograf.
Men visst var det kul att sitta där det förnekar jag inte men jag har ingen längtan till att vara en av dem.
Så igår när vi står på arlanda, jag och Linn och väntar då kommer helt plötsligt en kille...

Jag står med kameran i högsta hugg och jag säger till Linn.
-jag har nog aldrig tagit en bild på en kändis förr men nu måste jag ju när jag står helt beredd...

Peter Stormare, han känns ju lite extra. det är nog inte någon som man sitter bredvid på ett genrep på Cirkus iStockholm.

Han var visst i Stockholm för inspelningen av en ny svensk film som heter "vargen" eller något sånt. Den kommer bli "så där" menade han på.

Han fick t-shirt och skivan av Unconditionals och sa att de skull höra av sig till hans eget skivbolag...

Så nu känns det som om jag känner honom...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Impad :)

Nattiiisss sa...

Oh vickie !
Vilket lyx..... tänk prison break. inte varje dag man ser en sådan kändis