fredag 21 september 2007

surprise

Igå ringde vår käre Erik och undrade vad vi skulle göra fredag kväll(ikväll)
-ja, jag jobbar så jag är inte hemma förrn kl 19...
så det händer inte mycket...
kommer du över?
-ja, jag tänkte vi skulle äta gott och spela lite kort...
-jaa, men alla hinner nog äta innan jag kommer hem...snyft sa jag.
-jaha, men tänk om vi skulle ta och fixa iordning lite mat och sånt ´tills du kommer hem?
-JA sa jag snabbt som en vessla så han inte hann ångra sig!!

så nu går Adde och säger till barnen:
ikväll ska pappa, Erik och Johannes gör iordning tills mamma kommer hem!!

Det är helt otroligt!
jag har tre vuxna karlar som ska överraska mig ikväll!!

slå det ni!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Svårslaget!!! Ha det så trevligt Kram

Miralin sa...

Det lät ju inte helt fel. :-D

Var en ängel och ge Kent fingret från mig så är du söt... ;-)

dentatuerademamman.com sa...

jag gillar verkligen att maten är klar när jag kommer hem. och är den lite extra lyxig så är ju det bara ett plus i kanten!