tisdag 11 september 2007

Hollywood film

Jag måste vara hollywoodfilmens främsta gråterska!

Jag såg nyss "a walk to remember" en riktig hollywoodrulle och jag grät nog på de allra rättaste ställena.
Så nu sitter jag här och är svullen och röd runt ögonen.

Det är fantastiskt hur jag kan börja gråta på två röda sekunder.
Nej, fortare!

Jacob och Josse satt och tittade på en film och jag hade sett den tidigare och visste att den var sorglig.

Jag var inte i samma rum som dem under hela filmen och jag tänkte inte på filmen.
Såååå råkade jag gå in i tvrummet just när det sorgliga började...
Det är som att trycka på en knapp...
Tårarna sprutade.

Men hulkgrina det gör jag bara när jag är ensam.
Är fler med så nyper jag mig HÅRT i armen så jag inte ska börja hulka...
hahah det är fantastiskt

Inga kommentarer: