torsdag 13 september 2007

Tack för inbjudan

Något jag tycker är svårt är när man blir bjuden hem till någon!

Nej, det kommer mera.

Asså, när man blir hembjuden till någon av någon annan än den som ska ha tillställningen.
Ibland får jag för mig att då kanske det inte har kommit fram till den som ska ha tillställning att det är någon annan som har bjudit in mig.
Då kanske den som ska ha tillställningen tror att jag bjuder in mig själv men vågar inte ringa och fråga tillställningstillarn utan skickar någon annan att fråga om jag får komma.

Fast det är rätt trevligt bekymmer.
För någonstans tror jag att den som ska tillställning har sagt till någon annan att höra med några fler.
Wow vilket inlägg..
Det jag kanske vill ha fram med detta är...
Tack Linda för att du frågade om jag vill komma på Linda H´s tjejmiddag på lördag.
Så Linda hälsa Linda H att mina kära små gryn Johannes och Jacob passar småttungarna så
JIPPPI jag kommer gärna!

Tjoho tjejmiddag på lördag!
undra vilka mer som kommer...

3 kommentarer:

Anonym sa...

JAG kommer dit oxå! Berättar kanske vem jag är då...;-) Har lämnat kommentarer på din blogg emellanåt! Känns lite konstigt: jag vet en hel del om dig men du vet inget om mig. Än. Återstår att se hur frispråkig jag blir under kvällens gång!!

Anonym sa...

Hi hi hi kul att du kommer gumman vi kan väl ta sällskap! Stora kramar Linda W

Anonym sa...

Du är för rolig du! du är så hjärtligt välkommen på en barnfri kväll i vuxna kvinnors sällskap.
kram o vi ses imorron kl 19

ps: om du vill ha et uppdrag hör med Linda w hon skulle kirra fördrinken!

kram Linda (synd att fru vangbo inte kommer)