onsdag 12 september 2007

Dagen idag

ska jag till tandläkaren igen.
Idag ska vi göra ett sista försök att hitta min tandnerv.
Funkar det inte idag så ska jag till käkkirurgen så de får försöka hitta nerveländet.

Ikväll sk jag på föräldramöte.
Äntligen ska jag få se Jacobs nya skola!
Och för första gången kommer både hans mamma och pappa gå...
Uffe kunde inte gå först som vanligt.
"man kan ju inte ta ledigt för såna saker"
men sen kunde han visst det?!
Så då ringde han och sa att jag inte behövde gå.

Men jag vill ju! Tycker det ska blir jättekul att få både skolan och lärarna som han pratar så mycket om!
Så jag åker tidigt till Uppsala och passar på att träffa mormor också!

2 kommentarer:

dentatuerademamman.com sa...

Jag går alltid på föräldramöten och nu har alla sju ungarna F-möten i september, tur att två av dem går i samma klass. En 3-5 för det är en liten skola här. Grabben går i 3 an och tjejen i 5 an.
Shit, jag har aldrig haft tandvärk men det där lät läskigt ont!

Anonym sa...

Hoppas dom hittar nerven!! jag var där igår inte är det skoj heller *Gråter*