tisdag 11 november 2008

vilken start

josse sov hos jacob inatt.
macke sov hos luis inatt.

och ingen av dem hade ställt någon klocka.
jag vaknade 7.10.
hamrade på sovrumsdörrar så jag kommer nu att få en förfrågan om jag inte vill bli med i bandet cromata...
upp flög de och det exploderade i ett kaos här,
Adde, jag och småttungarna satte oss i tevesoffan och iakttog.
och skickade ur oss order ibland.

Jacob sa igår kväll att han skulle packa så han slapp packa på morgonen.
Åh, vad vuxet och trevligt tänkt tänkte jag och blevvarm i modershjärtat.
säkert!
lika säkert som att dolly parton sover på mage.
inte den minsta lilla persedel packades igår kväll.
-MAMMA! leta efter den andra skon!
-viktoria, hur läng tid tar vigg på sig på toaletten?
-viktoria, har ni någon fryspåse?
-hehehe, jag behöver inte äta frukost för jag käkar på rättt pris!
-mamma! har du hittat skon?
-Vi måste dra nu!!!!

okej, de kom iväg.
och tystnade la sig.
tills telefonen ringde
-mamma, det verkar som om att jag har råkat glömma kortet hemma...
där dog batteriet på telefonen.
så wow! nu blir det böter på tåget igen för Jaocb.

Han håller väl på att jobba för att jag ska slippa julklappar också!
Nu ska jag i lugn takt gå ut med hundarna innan jag drar till jobbet.
puuuu

1 kommentar:

Anonym sa...

Guuuudars,tonaringar....Vi har lite tid pa oss annu,hmmmm,nagra ar!!! Upp med nabben och folj med till klubben! Kram m