tisdag 11 november 2008

det blir inte som man tänkt sig...

ikväll skulle jag sitta vid scannern och scanna in bilder.
jag såg verkligen framemot det...

istället började jag i mitt huvud inreda vår pyttelilla tjotta/badrum/dusch.
jag har gett upp om att vår nya fina våtrumsavdelning kommer bli klar....

vi måste få till en hylla.
Adde visste inget, han var ute med hundarna.

i mitt huvud var alllting klart.
så det var ju inget svårt.
bara att spika ihop några brädor och skruva upp dem sen!
piece of cake!

Adde såg däremot inte överfötjust ut vid tanken på att bara spika ihop och skruva fast när han kom innanför dörren efter en mindre lyckad hundpromenad.
men snäll som han är skred han till verket.

Det regnade ute och han ville inte vara inne och sågspåna ner.
han såg rätt moloken ut när han klädde på sig direkt efter att ha klätt av sig efter hundpromenaden!
men jag kvittrade om hur bra och fint det skulle bli och om hur duktig han är...

efter mycket om och men har vi nu en fungerande hylla i badrummet.
men om någon frågar vem som gjort dem skulle vi visst svara
att det var nog nån daglig verksamhet som har tillverkat denna funktionabla historia.

funktionabel, ja!
snygg; ?
hahah

adde tcyker inte att det är lika kul...

1 kommentar:

Anonym sa...

Det ska handa pa studs! Precis sa vill jag ha det med...Vad du ar duktig Adde!!! By by M