söndag 16 november 2008

TACK SJ!

igår var det hejdå partaj!
för att göra saker och ting mindre kompicerade så kommer bilderna i fel ordning.
slutet först. och kankse i fel ordning också!

vi slutade med leken klappa i bordet, en eller två klapp.
det är lite klurigt och roligt!


Näst sista leken var: är tändsticksasken öppen eller stängd?
Här förstår fortfarande inte Anita...

Laila är mycket tydlig!
Där knäckte Anita vad leken går ut på!
Bjarne försöker också vara tydlig!
Lokförarna fattar inget!
Här bestämmer jag hur bilderna ska läggas ut!
Lotta hade varit på singalong bio, Mamma Mia dagen innan.
Hennes syster hade hyrt en biosalong så satt alla och sjöng och Lotta visade hur det gick till!
och lite till...

Vi körde sång charader.
Marre har klarat av charaden!
med bravur!
Men ser ni inte vilken låt vi menar!`?


Månen Siw.



Nästa lag!



och det första laget!
observera att det inte är mikrofoner de har i händerna!
Lite för mcyket
Cool hårdrockslokförare
Naturligtvis hade vi en musikquiz som Adde tog hand om!

Prylrappakalja...
de tänks

Frågesport.
Sara kom påt













jag tyckte det var mycket kul!
och jag längtar tillbaka så mycket!
tack!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

åh vickie och adde tack så mycket för en underbar kväll med roliga lekar och sällskap. inte skrattat så mycket på länge.//nattis

Anonym sa...

Hej tjejen;) Ja,tack så jätte mycket det var kanon kul;D
Men nu när jag tittar på korten.... kunde du inte ha kört lite lätt med din "göra snyggare" sak på din dator??? Fan jag ser ju inte klok ut på korten, ha ha ha
Ha det gott och vi hörs och tack en en gång,kram Marre

Anonym sa...

Jaaa jag håller med nattis fnattis, det var JÄTTE roligt!!!
Tack än en gång Vickie o Adde för en toppenkväll. /Marcela

Anonym sa...

Åh, men guud vad kul! Är så ledsen att jag missade. Mamma sa att det hade varit kanon! KRAM!