fredag 28 november 2008

Lillebjoj

När jag var 14 så fick jag en lillebror, Ragnar.
jag har alltid känt som att vi står varann nära.
Han har pratat med mig om det varit något på gång oc hajg har försökt ställa upp på¨honom så mycket jag bara kunnat.

Han ringde för några veckor sen.
jag blev jätteglad, vi pratas inte vid så ofta.
efter de vanliga artighetsfraserna så kom det.
-jag ringer för att berätta att jag ska bli pappa, sa han
Det tog en halv hundradel innan han blev 14 år och jag blev total ställd.
okej, hur ska jag kunna hjälpa till? men varför ringer han mig?
-jaha? pep jag fram mest för att vinna tid.
-JA! och vi är så glada sa han och jag kunde höra det genom telefonen.
-Hjälp! va kul! hela jag pös som en ballong och insåg att han faktiskt kommer vara 26 år och hon 30.
sen var det bara lycka, ren oc hskär lycka!
verkligen roligt!

Men det blev en chock, eller jag förstår inte varför jag fick för mig att han var så ung?
Så jag är nog världens stoltaste påvägatt bli faster!!

hoppas bara att jag får vara det i många år!

Inga kommentarer: