onsdag 12 november 2008

blä

jdag känns det som om jag har fått nog.

jag vill inte jobba mer på mitt nya jobb.
jag jobbar över i princip varje dag
och ändå stressar jag något helt galet.
jag sitter inte en sek. utom när jag äter och då kastar jag i mig maten.

jag känner mig helt slut.
dessutom är det en väldigt massa tjafs om än det ena och än det andra där.

eleverna verkar inte må så himla bra.
ja, inte lärarna heller.
och det fattas folk
och det finns ingen ekonomi...

äh, jag finns tillgänglig igen på arbetsmarkanden!
det är bara att höra av sig.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det här låter allvarligt.

Anonym sa...

Kom hem, vi börjar om igen, vi glömmer allt....
Där ute är det så kallt, kom hem...


För mig får du gladeligen komma tillbka till SJ,fast vi ska ha Adjö fest för dig på lördag
Kram Marre