onsdag 12 november 2008

KEDJEBREV

fick ett kedejbrev av Hella.
Ni får gärna svara så jag får veta om er!


Vill ni veta lite om mig?

Tre jobb jag har haft
*Hade hand om mopedmästaren i Västmanland, åkte runt bland alla skolor och pratade i aulor och visade hur man skulle köra moppe.
*skomakare
*rullatormontör

Tre platser jag har bott på:
*arboga
*sala
*ransta

Tre saker jag gillar att se på TV:
*prison break
*nyheter
*mannen som talar med hundar

Tre favoriträtter
*pepparrotskött
*filé oscar
*morfars köttbullar

Tre platser där jag helst skulle vilja vara just nu!
denna var svårast..

* jag skulle vilja vara ledig!!
* i sommarvärmen här hemma fast
*pigg
läses ihop som en mening

svara mig gärna!!!

2 kommentarer:

Joel Julle Karlsson sa...

Rullatormontör , det verkar roligt . Hade du hand om 1000 mila servicar också :).

Anonym sa...

Tre jobb jag har haft
* På Stekhuset i Sala
* Kallskänka
* Brevbärare

Tre platser jag har bott på:
* Sala
* Folkhögskola i Skinnskatteberg
* Stockholm

Tre saker jag gillar att se på TV:
* True Blood
* Entourage
* Vad blir det för mat

Tre favoriträtter
* Jordärtsskockssoppa
* Kyckling Tikka Masala
* Salt sill med löksås

Tre platser där jag helst skulle vilja vara just nu!
* I sängen
* I badkaret
* I New York

KRAM