lördag 22 november 2008

nu hade han tur

igår skulle jag åka och ta tag i hampan på Jacob.
Lite sur på att han inte hört av sig.
jag mår bra när jag vet var alla är...

Till slut lyckades ajg få tag i honom hos en kompis.
så jag sa att eftersom han inte får in i huvvet att han ska höra av sig så skulle jag hämta ehm honom efter jag varit ute.
Han var inget glad för det.
så det var ju rätt grej jag tog bort!

Efter att jag skjutsat hem malin och pilla så föröskte jag få tag i jacob.
hade inget telefonnummer med mig så det blev lite bök.

och när jag äntligen fic ktag i honom så var jag så kissnödig så jag såg ubåtar.
-ahmen, jag vill vara kvar! sa han
-nej, jag hämtar upp dig! sa jag så du lär dig att höra av dig!
-men snälla...
-okej då! jag äar så snäll för jag måste åka ehm NU!" jag håller på att kissa på mig! men kom ihåg att du ska höra av dig.

sen for jag hem allt vad tygen höll!


jag hann

Inga kommentarer: