onsdag 26 november 2008

statist

jag ska berätta om mitt förflutna som statist...

Adde skulle in på en byrå och fotta sig.
När vi var där så tyckte de att jag också skulle passa på att ta ett kort och lägga i deras databas.

Jag är ju inte den som gillar att stå på en scen, än mindre gillar jag att vara med på kort!
allra helst sån som man ska stå och bara bli fottad på.
Det känns lite bättre att "råka" bli fottad medan man gör något annat...

Men vi var på bra humör och skulle vidare på Kiss i globen så humöret var på topp och jag var redan på väg att bli lite crazy så varför inte!?
klart jag skulle bli statist men helst skulle de aldrig höra av sig hoppades jag.

Det gick nån vecka så ringde de.
Då ville de ha mig och Adde tillsammans.
I reklamfilmen som några par dansade runt ett dansband och trummisen hade satt fast sin mobil på hihat (den som åker upp och ner och slår ihop 2 "kastrulllock") samtidigt som han försökte läsa sms.
KOmmer inte ihåg vad det var reklam för.

Det lät ju lite roligt att få vara med tillsammans! tyckte jag.
Men just då hade Adde genrep på en teaterföreställning så det var te att tacka nej!

det var första gången.

Inga kommentarer: