måndag 17 november 2008

schampoo

det är sällan Adde och jag blir osams, visst kan vi uttrycka olika meningar och åsikter men väldigt sällan vi bråkar.
vi gjorde det i början så vi fick nog!

men igår slog det gnistor.

Jag med min känsliga näsa blev (återigen)trött på att han tvättar håret på barnen med duschcreme för män.
Det står MEN med stora bokstäver på inte söta små barn...
det stinker karl om de söta små barnahuvvena.
och jag fixart inte!

Adde blev galen på att jag gick till stor attack på en gång.
och jag tyckte att det kan itne vara så svårt att komma ihåg en sån sak för den andres skull.

så vi passade på att köra en riktigt urladdning om schampoon och deras lukter.

Adde gick ut med hundarna sen och jag satt.
DÅ kom Luis fram och sa
-det var första gången jag sett er osams.

så det är baske mig inte ofta.
men det känns rätt löjligt att bete sig som neandertalare för schampoo

2 kommentarer:

Anonym sa...

Har du sett schampooflaskan, Viktoria?

Adde

Anonym sa...

Ha ha han är rolig den där Adde:)