fredag 21 november 2008

Kinesisk demokrati

bättre sent än aldrig!
nu släpps den.
Guns´n Roses nya skiva.
jag tror att det har tagit runt 10 år att göra den.

Adde var trött igår när jag pratade med honom man han hade vissa måsten han var tvungen att göra men trodde att han skulle komma i säng i hyfsad tid.
Imorse när jag pratade med honom hade han fastnat på myspace Axl och grabbarna hade lagt ut låtarna....
-jaha? hur lät de det då? frågade jag naturligtvis
-ja, det lät bra! genomtänkt sa Adde och konstaterade krasst att det borde det verkligen göra efter så många års försening.

detta var dagens tips

1 kommentar:

Joel Julle Karlsson sa...

Ja ibland tar det tid att göra plattor , tror till och med dem höll på i 14år med denna .
Men jag är inte imponerad av albumet, lät inte illa men inte nån wow känsla heller , förväntade mig mer efter 14år arbete.