tisdag 11 november 2008

är jag gravid?

jag har varit gravid 4 gånger.
Det är rätt härligt att gå och vara på tjocken.
det är så mycket som blir tillåtet på något vis.
framför allt så förväntar alla sig att man är tjock!

jag har alltid haft rätt så lätta graviditeter fförutom...

sur mage!
jag har alltid varit så sur i magen så jag nästan skrikit rakt ut.
suttit och sovit för att magmunnen ska vara i så högt läge som möjligt.
jag har ätit novalucol, link, rennie samarin, mariekex och citron.
ja, säkert fler saker som jag inte kommer ihåg i dagsläget.

Det har varit så underbart att få ut bebisen!
magmunnen har slutit sig om alla magsafter och jag har tackat gud och i nästa sekund börjat fundera på att; jajo, kanske en till...

nu har jag tjall på magen
jag har lite hysteriska anfall.
jag är tamejtusan sur i magen hela tiden.

jag lever på mineralvatten och samarin.

och hjärtat stannar
är jag gravid igen??

3 kommentarer:

Anonym sa...

Men herregud kvinna.....;D
Ska du å Adde befolka hela Ransta??
Skoja bara, det vore väl jättekul om du hade en bulle i ugnen igen (fast lite avis kan jag väl oxå bli....)
Syns på lördag,he he
Kram Marre

Vickiehickietorian sa...

åh ,no! kan det missförstås? never en bulle i ugnen igen.
done that!
jaaa, jag tycker det ska bli sååååå himskans skoj!!! då ska jag bära upp dig och pussa dig mitt på mun!

Anonym sa...

Jooo..en bulle till...;)