lördag 22 november 2008

gnistrande ...migrän

idag är det ljuvligt vitt och kallt ute.
Det gnistrar om snötäcket som lagt sig över vår omvärld.
Det biter lite i kinderna och luften är lätt.

Svetten rinner efter ryggen och jag sliter mig framåt, måste skynda, har så mycket att göra.

Idag har vi tjejfest och vi ska träffas redan kl 1.

och Adde vakande med migrän!
han ligger blickstilla och blundar för att i nästa sekund springa till toa och ropa på Ulrik.

Detta innebär att tänka om.
få se om jag kan åka..
jag vill

1 kommentar:

Fru Tattoo sa...

Hejsan, vad snygg sida du har fått!!!!
Jag läste lite och argumentet för att inte ha brillor var väl sådär... Man få ju en himla massa rynkor av att kisa :)
Jag har en liten undersökning på min sida i dag, är du som jag seg som gröt på kvällarna eler pigg som en liten lärka som min man är???? Snälla svara, jag vill gärna veta hur det ligger till bland folk runt omkring mig. Dessutom vill jag se om jag eller min man vinner denna tävling som är vääääldigt intern