måndag 10 november 2008

bra present

småttglina köpte farsdags present till adde.
en varsin bok skulle de köpa.

Vigg hittade en där bla Kiss fanns på bild på omslaget.
Rundgång, nitar och nackspärr
tjusig titel?
den och inget annat i hela världen skulle han ge sin älskadde pappa!
Juliana blev skitsur faktiskt lite mer skitsur än vad hon var resten av helgen,
Hon ville ocskå ge den boken till pappan!
och inget annat i hela världen!
då var det till att trolla med knäna och leta bilder i de andra böckerna.
Måste hitta coola hårdrocksbilder i nån bok som han skulle tänka sig att läsa.
jag har ju hört att Motorheads frontfigur Lemmys självbiografi skulle vara bra.

Jag hittade boken...
och
hur cool ser den ut då?

i jämförelse till de uppsminkade och utklädda medlemmarna i Kiss?
jag öppande boken och letade febrilt efter bilder och det fanns några...

inte som kiss men jag visade lite snabbt för henne och till min stora lycka fanns där en bild när den store Lemmy sitter på en häst!

Köpet var klart!
tack o lov!
men nu vet jag inte...
det var nog lite för bra presenter.
det går knappt att få kontakt med Adde längre.

Läser han eller sitter på toa (kanske läser han där med?) då är han okontaktbar,

fast just nu är det ju bra.


då får jag blogga!

1 kommentar:

Olle sa...

Kan varmt rekommendera Lemmys bok!!! Den satt som gjuten i min hand (precis som spritflaskan gör i Lemmys hand) hela Europaresan i somras!!! Lemmy har störtskön humor, och jag satt o garvade högt i tältet i ficklampans sken... :)