lördag 15 november 2008

jag behöver hjälp

min gamla mobil (vilket evigt tjat!) är död som sagt.
därmed försvann alla mina mobilnummer också!

jag har fått en del sms, det är alltid kul!!
men på en del har man inte skrivit under med vem det är ifrån...

Ni får gärna smsa era mobilnummer till mig så jag kan göra en ny kontakt lista.

det är ett elände.
jag har haft detta sen jag skaffade mobil så det hade hunnit bli ett antal telefonnummer...

så jag behöver hjälp!

skicka mig ett sms med ert nummer och namn så jag är med i leken igen!

2 kommentarer:

Olle sa...

Säger det igen...gör alltid Backup!!! På SIM-kortet eller minneskortet. Eller i datorn. :)

Wirre sa...

Jag tror att jag har hunnit skicka ett mess till dig, eller? =) hojta till annars. Ska tacka för en enormt skoj kväll igår!! Hoppas ni lever idag!...Jag tänkte jag skulle ta tag i det här bloggandet igen, får vi se hur det går! =) haha kram kram!