söndag 30 november 2008

snöpulning och snöänglar

Idag är det 11 år sen adde och jag träffades!

Klockan hade nog hunnit bli 1.30 utanför hottan.
Jag såg Adde stod och snackade med några...
och f-n flög i mig.
Jag smög mig upp bakom och snöpulade honom.
och han blev kär!

nja, inte precis på en gång kankse...
sen fortsatte vi tillsammans i vinternatten.
Vi slängde oss med jämna mellanrum ner i snön och gjorde de allra vackraste snöänglar.

Till slut kom vi fram till en väninna till mig där jag lämnat en flacka whiskey...
vi knackade på tills hon vaknade och släppte in oss.
sen tillbringade vi natten med prat och whiskeydrickning.
Whiskey med broccoli i....
för hon hade slut på isbitar...
man tager vad man haver...

Jag vill tacka Adde för de bästa 11 åren i mitt liv!

1 kommentar:

Anonym sa...

Sjyst jobbat horrni...,grattis,snopulningen fangade din mysiga make,va tokigt det ser ut med inga prickar over o!!! Ha ha,kraaaaaam malin