onsdag 12 november 2008

anonymitet

idag ringde jag ett samtal där jag ville vara anonym.
jag ville verkligen vara anonym och få ställa några frågor.
lite rådgivning.
innan jag skrider till verket, om jag ska görat.
jag ville ha kött på benen.

samtalet gick bra och jag var hyfsat nöjd.
jag fick hjälp på så sätt att jag fick ett nytt telefonnr att ringa.

la på och jag var rätt nöjd, trist att behöva ringa samtalet men ändock nöjd.

Det går ca 20 min,
telefonen ringer.

-ja det är vickie.
-hej, det här är och så sa hon namnet.
det var samma människa jag pratat med nyligen.
då jag var anonym-
-ursäkta visst pratade jag med dig alldeles nyligen?

jag blev totalt ställd!
jag ringer till en myndighet där jag väljer att vara anonym. och de ringer upp och vill fortsätta samtalet!?

får det gå till så här???

Inga kommentarer: