måndag 19 maj 2008

vårrus

inget är som förr.

nu ska jag bli rusig av våren på att gå?!
tidigare har jag rusats av annat.
allra helst på våren.

men men antagligen gör jag det av någon bra anledning eller för att det gynanr något bra eller så har jag inte den blekaste aning varför jag rusar fram i våren.

ska ska jag iallafall.

Jag har utmanat Lotta W. den som lyckas ta en bild på den andra imorgon vinner, ok det ska vara den bästa bilden. ifall både lyckas.
men jag tror inte att hon hoppade på utmaningen.

men jag utmanar alla den som lyckas ta en bild av mig imorgon...
visa mig så ska ni få min nummerskylt eller något annat kult...

2 kommentarer:

LoWa sa...

Skulle gärna utmanat dig men tusan att släpa på kameran. Har nog att släpa på alla extra kilon... Åh vad jag vill ha en mobbe med en BRA kamera i. Men kanske kanske tar jag med kameran. Måste leta på en magväska från 1987 i såfall.

LoWa sa...

Skulle gärna utmanat dig men tusan att släpa på kameran. Har nog att släpa på alla extra kilon... Åh vad jag vill ha en mobbe med en BRA kamera i. Men kanske kanske tar jag med kameran. Måste leta på en magväska från 1987 i såfall.