torsdag 29 maj 2008

visafton

Nu har vi bestämt datum för "min" visafton.
Min och min?
jag kommer inte ta en ton!
Jag lovar!
Men det var min idé.
Lite kredd kan jag väl få?...

Nu har Johan, Finn, Mats och Addehar okejat!
Det är nästan hela late at nighters!
(JImmy och Dalle bestäm er nu!!!)
Anders Bjurenwall ska också vara med och spela in late at nighters...

Sen har jag pratat lite löst med Linda Engström och hon tyckte att det lät jättetrevligt att komma sjunga lite.

Så Erik och Sammy!
det var bara ni som tyckte min idé var fantastisk..
Hoppas ni är redo!

6 kommentarer:

Cissibitar sa...

Hallå? Visafton. Låter ju hur kul som helst. Är det bara speciellt inbjudna eller har jag missat själva påannonseringen?

Vickiehickietorian sa...

alla som tycker att min idé är den bästa de hört på länge, måste uttala det! sen får man komma..
Det blir fler som ska spela och sjunga, man kan tälta och så får man ta med sig mat och dryck.

Cissibitar sa...

Det är den bästa idén jag hört på länge!

När är det?

Kram

Cissibitar sa...

Det är den bästa idén jag hört på länge!

När är det?

Kram

Anonym sa...

Det kommer att bli trivselfaktor 10! adde

Anonym sa...

Jag behöver bara veta datum?!