tisdag 27 maj 2008

vilken helg!

På fredag ska vi till Linda och Fredrik på mat och där ska vi dricka gott oc h snacka loss!
Det ska verkligen bli super trevligt!

och som plus i soppan..,.
Vi fick barnvakt?!
jamen det är nästan inte sant!

Sen på lördag har jag först heldag med tjejklubben (fasen, jag höll på att försäga mig...) sen ska jag gå på Wallmans salonger på kvällen.
Efter det ska vi dra vidare ut i stockholmsnatten och dansa...
Sen ska jag sova på hotell!
på söndag ska jag äta hotellfrukost!
som íngen har hostat i eller tagit med fingrarna i...

Det kommer bli en riktig kanon helg!
för mig...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken kul helg du kommer att få...:) Själv ska jag nog ut med jobbet på lördagen i stan...så jag kanske plingar och hör var ni är och pysslar med..?

Vickiehickietorian sa...

JA!!! gör det för böveln!