fredag 16 maj 2008

Lips


idag stod jag och pratade med Nattis på jobbet.
Inget ovanligt med det men helt plötsligt så säger hon
-men Gud har du förstorat läpparna?
-jag? i falsett medan jag slickade på dessa röda pratorgan
-ja,wow vad fylliga de blev sa hon
-jag? sa jag i ännu mer falsett och slickade ännu mer Jag som inte ens kan gå till tandläkaren?
-ja?
-nej men Gud nej!aldrig! jag törs aldrig göra något sånt. sen så duger dem ändå.
-men titta Lotta, visst har Vickie operarat läpparna? frägar hon Lotta
-jaa, det ser det ut som säger Lotta

jag vet inte om jag ska tacka ifall de tycker att det är en komplimang eller om jag ska övertyga dem om att jag inte operar mig!
-sluta flina så jag får se menar Nattis

det är stört omöjligt att sluta dra på smilbanden när nån vill att man ska inte görat.

Jag tror att jag fick fram att jag inte operarat mig och att jag aldrig kommer görat heller..

Inga kommentarer: