måndag 19 maj 2008

öltält

sommar, musik då känns det naturligt att tänka på öltält.

Hejbabberbiba festivalen går av stapeln här i Sala 6-7 juni efter ett uppehåll på 1 år.
Det är alltså 2 år sen det festivalades i Sala.
Man ser framemot detta och vill lyssna på lokala förmågor med hemvändande bekanta.
Gå fram och tillbaka oc hsnacka och lyssna.
I år har de inget öltält.
?!
Tyvärr känner jag inte samma sug på festival?!

Sala Folkets Park.
När var jag där senast?
Om jag inte räknar med Pettson och Findus?
Kanske var det när Snowstorm spelade och sångaren flirtade med mig?
hahahah...
oj det kommer upp många minnen...
det kankse kommer mer sånt

Hoppas det är en annan sångare som flirtar med mig denna gång...

2 kommentarer:

Anonym sa...

En filt, fint väder och en bag'in'box med gott vin kan göra en trevlig festival det med!

Anonym sa...

Vafan...inget öltält!! Så jevfla dåligt!!!