tisdag 20 maj 2008

öltält del 2

jag hoppas verkligen inte att det uppfattades som dödlig kritik att det inte finns öltält på hejbabberiba festivalen.
Men det känns konstigt.

men mest konstigt är det ju att jag tappar lite lust för att gå och lyssna på musik för att det inte finns något öltält?!
Antagligen hör jag inte bättre med en massa bärs i kroppen.

Sen är jag ju så otroligt väluppfostrad så jag tror ju inte att man kan få ta emd sig filt och baginbox in på områden.
Men det lät ju himla trevligt!
om man får det! så kommer jag säker lyssna hur bra som helst!
?

Sen "hörde" jag talas om några som hade lite bartömning i bagageluckan på en bil förra hejbabberbibafestivalen...
eh?!
så uppfinningsrikedomen är det nog inget fel på.
men ibland är man lite lat och vill bli serverad eller man tror sig vilja det iallafall....

ja snart är det festival!
ja snart är det festival!
Klackarna i taket och armen i vinkeln och takten i benet!

3 kommentarer:

Cissibitar sa...

Hej!
Kan du inte komma till Löjtis på lördagen? Jag tänkte ju ha lite förfest då, kanske med tilltugg till och med ;)

Anonym sa...

Hehe, ingen fara, mitt inlägg vara bara ett litet tips om att det är helt okej att plocka med en bag'n'box och en filt in.. Inget öltält = inga restriktioner mot eget dricka :) Smart va! Dock försöker vi undvika glasflaskor i största möjliga mån.. Men med åldern inne, i rätt förpackningar, är det bara att sippa på medhavt vin och mysa bäst man vill! Vi ses i parken!

Cissibitar sa...

HALLÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ
Kom den 7:e för 17 gubbar och gummor!
POK