lördag 17 maj 2008

för livet

Vad ofta man eller jag ska det stå säger och tänker att jag ska göra så eller si men ofta rinner det ut i sanden.

Min jobbarkompis har en liten grabb på 7 år som drabbades av leukemi för ca 1.5 år sen.
en aggressiv sort.
han har kämpat genom många behandlingar.
en otroligt glad och positiv grabb (som älskar att prata, hahaha!)

hans mamma har barncancerfondens smycke HOPE och jag tycker det är fint.
Jag skulle vilja ha det bara av den anledningen men här så får jag chansen att göra något bra för de drabbade också.
och jag tänker varje gång jag ser hennes halsband att, just ja! jag måste köpa ett någongång...

Idag har jag beställt det!
jag känner mig mycket nöjd med att jag äntligen har gjort det!

passa på du med köp ett fint smycke som ger någonting mer än prydnad till dig själv!
Här kan du gå in och köpa på en gång!

Inga kommentarer: