måndag 19 maj 2008

read my mind

läskigt!

jag gic kpreci och tänkte att jag skulle ringa Carina och fråga om jag skulle ta med mig någon slags lunch till henne och mig idag.
Hon ska passa Bazir för jag ska på apt.
IDrekt efter ska jag på möte om familjehem.
så det blir lite tajt med tid för lunch för mig och sen är det 100 gånger trevligare att få sällskap till lunch än slafsa ihop något snabbt hemma mellan mötena.

precis i mina tankegångar ringer telefonen...
det är Carina.
-hej! kommer du upp och lämnar Bazir?
-Javisst sa jag
-ja, för du har väl mat med dig och jag tänkte gå på en promenad med Bazir på direkten. så slipper jag ha maten med mig. sa hon

jag bara gapade!?
hur fan visste hon att jag skulle vilja ta med mig mat?
men jag hade tänkte köpa med mig något på vägen till henne efter mötet?
-mat? sa jag dum som ett fån
-ja, det är ju slut på Bazirs mat!

jaha! finns det fler än jag som måste äta?!?
hahahha

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Hopp! Jag hittade inte din e-mail adress här men jag gör ett litet inlägg istället och hoppas att du får detta. Skicker dig ett sms sedan också! DU är så söt som ringer till mig om jobb! Vilken pärla! Nåväl, jag har e-mailadress: linda.t.wallin@hotmail.com

Ha en alldeles underbar dag och jag hoppas att lunchen smakade bra!

Puss och kram

Linda

Anonym sa...

Och mätta blev vi alla tre :) Kram