onsdag 14 maj 2008

tjejfest

Jag är med i en tjejklubb som funnits i närmare 14 år?!
Kan det stämma?
det låter helt galet...

vi träffas 4 gånger/år och hittar på... både det ena och det andra.

På årsmötet bestämmer vi datum och lottar ihop arrangörer.
VI sätter in 100 kr i månaden som arrangörerna kan använda sig av till festligheter.
Det är så himla kuL!
vi är ett gäng tjejer ca 16 st och de flesta av dem umgås jag inte med annars och då när vi träffas är det så skoj!
Nästa fest är den 31 maj och arrangörer är PIlla, Malin, Carina och INgela nu vet jag denna gång lite vad som ska hända för naturligtvis har jag blivit dubbelbokad.
Jag ska på Wallmans och äta och bli road sen ksa jag sova på hotell.
allt detta med mina arbetskamrater.
jag har verkligen haft beslutsångest.
tjejgänget eller arbetskamrater.

Men som det ser ut nu kankse jag kan vara med tjejerna en sväng på dagen fram till kvällen innan jag drar till stockers och roar mig vidare..
det känns som om det kommer bli en tuff helg....
hua!!!

Inga kommentarer: