måndag 26 maj 2008

Sågborr

Adde håller på panelar utbyggnaden för fulla muggar.

jag, är tjej, kan inte!
inte i dag! hehe... imorgon kankse, om jag orkar.
Idag har jag så långa naglar.

Jag hörde honom rabbla alldeles nyss
så jag gick ut för att se om jag kunde gjuta olja på några vågor.

-Det är nåt fel på den här sa hna höll upp cirkelsågen.
-jasså? vaddådå? sa jag otroligt intresserad.
-ja, jag vet inte sa han medan han glodde stint på sågen
-har du satt i kontakten då sa jag som förslag..
-ja det har jag sa han och tittade upp på mig som om jag var från yttre rymden
-jaha, för jag fick inte nå ström igenom när jag stoppade i kontakten när jordfelsbrytaren var i sa jag för att visa att jag inte är helt blåst
-jamen, då måste man..... jag lyssnade faktiskt inte om jag ska vara ärlig.
Jag fick ström när jag drog ur jordfelsbrytaren och stoppade kontakten direkt i.

så startade han apparaten.

Det lät som en riktigt aggresiv tandläkarborr upphöjt i 120.
tänderna i min mun började darra och dirra därinne och detta genomträngnde ljudet följde mig på min flykt in.

Det är nog något fel på den där!

Inga kommentarer: