fredag 16 maj 2008

stora bekymmer

jag klarar inte människan!
jag har svårt att titta på honom och när han öppnar truten och tar ton då låser det sig.
Alltså fingrarna tar ett ofrånkomligt skutt, totalt helkört att stoppa upp, det går av sig självt... rätt in i öronen och ögonen sluts av bara farten för jag kan inte titta på honom när han sjunger.

Det är inte stora problem man har i världen om man stör sig så gruvligt som jag gör på Stefan Gunnarsson.

Titta, bara titta på skillnaden på Fettfejs med stripigt hår mot den ödmjuke, trevlige Putte som har förstått vad han är anlitat för.
(Sen är ju Putte så lik Sammy så bara därför tycker man så mycket om honom. iofs.. tack och lov för våra vänner att ingen är lik stefan kom jag på huaaaaa)

Jag förstår ärligt talat inte varför de inte tar bort honom från programmet.
eller att han får vara kvar under vissa restriktioner.

håll käft och vänd på pianot så vi bara ser ryggen.

Ärligt talat...
tycker ni att han sjunger bra?
när han drar upp axlarna och gör såna dära "åhvadjagsjungerbra"grimascher ni vet lägga huvvet på sniskan och blunda åsså syns gropen i hakan ännu bättre.
stjärthaka!

nej nu drog jag iväg igen..
ska han få vara kvar?
är det nån som gillar honom?
är det jag som missuppfattat något med honom, hans personlighet och utseende...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Håller med han ska bort, saknar Robban och Anders de var bättre förr:)

Anonym sa...

Haha...jaa..du säger att jag är lik Putte..så jag får väl tro på det då..:)