torsdag 29 maj 2008

frisyr

jag vill verkligen förnya mig.
mitt hår ser ut som vanligt.
jämt.

Om jag får tag i en klipptid imorrn... då klipper jag mig.
a´la armenien, gynnig frisyr.
med härlig mittbena/slänglugg.

Försökte mjuka upp Adde nu ikväll så jag till honom
-åh, vad jag skulle vilja klippa mig!
och då ville jag naturligtvis att han skulle säga...
"jamen ring och kolla om du kan få en klipptid då"
men mina öron krullade ihop sig när de fick höra hans svar

-aaajag med.

jag känner hur det isade till i kroppen en sekund.
-vaddå? hittade du inte "den gamla trimmern"? jag uttalade varje stavelse med iskallt uttryck.
-nej, jag gjorde ju inte det sa han som om det inte var något konstigt med det.

Strax innan han skulle åka och jobba ringde han mig till jobbet och undrade var "den gamla trimmern" fanns.
och eftersom jag inte använder ihjäl mig på trimmer så hade jag naturligtvis ingen aning.
-fasen! hör jag honom.
- vaddå då? sa jag lite lätt
-äh, jag lånade Luis trimmer och batteriet räckte bara till halv huvvet ungefär....
-meh gu! så kan du ju inte gå! titta om den inte "den gamla trimmern" ligger i sekretären.sa jag och slutade fundera på det

sen la vi på.

och nu när han sa att han också vill klippa sig anade jag oråd...

-vaddå? hittade du inte "den gamla trimmern"? jag uttalade varje stavelse med iskallt uttryck.
-nej, jag gjorde ju inte det sa han som om det inte var något konstigt med det.

åh gausch jag vet inte om jag vill se hur han ser ut när han kommer hem...

Inga kommentarer: