måndag 26 maj 2008

Bok

jag läste efter många om och men ut den elaändiga Kerstin Ekman boken.Varg, gud sig förbarme eller vad den nu hette.

mest för att Peter Stormare är med i filmen.
och Jesper och bandet träffade honom på planet från Japan.
Och för att jag tog kort på honom när han kom ut från flyget.
Sen var mamma och torkel på premiären och festen som följde med just Peter Stormare och han kom ihåg JEsper.
Därför läste jag ut boken!

Sen har jag hört talas i kvadrat om Stieg Larsson.
Han som är död co hskrev några böcker som alla ska läsa och de gavs ut efter han dött.
Han var antinazist och hans käraset trodde alltid att han skulle dör i ett nazist attentat mot honom eftersom de hade några efter sig.
MEn jag har glömt vad han dog av...

Jaha, jag tänkte inte läsa hans böcker.
lite rebellisktsådär...
varför jag när alla andra gört.

Sen började adde läsa och när K. Ekman boken var lsut hade jag Addes bok närmast...
Så jag läste Män som hatar kvinnor på 2 dagar.
Sen sa jag till Adde kvällen före morsdag.
-jah, det är morsdag imorgon. och jag skulel ha velat ha nästa bok av Stieg Larsson...
-jaha, men det är väl lite sent att säga nu sa han..

jag visste att han inte glömt bort morsdag dettaår för Vigg har varit hur på som helst!

sen på självaste morgonen-..

Jag fick bok nr 2!
jihooo!
så jag är helt slut! jag kan inte sluta läsa.
halva natten har jag legat och läst....

Inga kommentarer: